Veelgestelde vragen
Het is enkel mogelijk om online een abonnement af te sluiten. Bekijk hier alle abonnementen.
Ja dat kan. Op het abonnementsformulier kun je kiezen welk type abonnement je wil afsluiten: een persoonlijk abonnement en een cadeau-abonnement.
Bekijk hier de lijst met winkels en supermarkten.
Opmerkingen en suggesties kun je doorgeven via het e-mailadres info@sandersgroep.nl of via ons contactformulier. We nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.
Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht voor abonnementen.
Opzeggingen dienen 12 weken voor afloop van de abonnementsperiode in het bezit te zijn van abonnementenland. Opzeggen kan via www.aboland.nl. Ga naar de pagina van het betreffende puzzelboek, klik op ‘overige wijzigingen/vragen doorgeven’ en kies voor ‘abonnement opzeggen’. Vul vervolgens alle gevraagde gegevens in en verstuur de opzegging. Liever per telefoon opzeggen? Bel dan naar 0251-25 79 24 (lokaal tarief).
Wil je een adreswijziging doorgeven, dan kan dat op www.aboland.nl. Ga naar het betreffende puzzelboek en klik op ‘een adreswijziging doorgeven’. Liever telefonisch een adreswijziging doorgeven? Dat kan via het telefoonnummer 0251-25 79 24 (lokaal tarief). Let op! Een adreswijziging moet minimaal 4 weken voor wijzigingsdatum doorgevoerd worden.
In principe kan iedereen een abonnement nemen op onze puzzelboekjes. Voor mensen in het buitenland worden echter wel andere tarieven gehanteerd, meer informatie hierover vind je op www.aboland.nl.
De moeilijkheidsgraad op onze boeken wordt aangeduid met stippen. Hoe meer stippen, hoe moeilijker de puzzels.