Veelgestelde vragen 2016-10-21T11:08:25+00:00

Veelgestelde vragen

Regionaal 2018-01-23T11:48:31+00:00
  • 23-1-2018 Doorloper heeft een te groot diagram, rij 16 en 17 verticaal blijven leeg.
AD 2018-01-23T11:34:29+00:00
  • 23-1-2018 Doorloper heeft een te groot diagram, rij 16 en 17 verticaal blijven leeg.
COOP aan de keukentafel 2018-01-23T08:24:50+00:00
  • In editie 1 – 2018 mist het woord ZUURKOOL in de woordenlijst
Ik krijg de foutmelding ‘Keyword is onbekend of bijbehorende dienst is niet actief’ terug als ik een sms verstuurd heb. 2018-01-22T16:17:57+00:00

Het is belangrijk dat je de spaties en het juiste keyword toevoegt bij het versturen van uw oplossing. Bijvoorbeeld: WEEKEND KETTING. Het systeem herkent de code anders niet. Overigens wordt er geen geld afgeschreven van je rekening, alleen de kosten voor het versturen van het sms’je wordt door je eigen provider in rekening gebracht. De ontvangen foutmelding is een ‘gratis dienst’ en kost dus niets.

Hoe vaak verschijnt een puzzelboek? 2018-01-02T12:09:05+00:00

Als je naar de puzzelkiosk gaat, kom je bij een overzicht van al onze puzzelboeken.
Per puzzelboek is aangegeven hoe vaak deze verschijnt.

Ik wil iemand een abonnement cadeau doen, kan dat? 2016-10-21T11:08:28+00:00

Ja dat kan, op www.abonnementenland.nl onder de tab hobby en vrije tijd, vind je alle abonnementen van Sanders. Je kunt hierbij kiezen uit een persoonlijk abonnement en een cadeau-abonnement.

Bij welke winkels en supermarkten zijn Sanders puzzelboeken te verkrijgen? 2018-01-02T12:12:03+00:00

Bekijk hier de lijst met winkels en supermarkten.

Kan ik Sanders puzzelboeken ook online bestellen? 2018-01-02T12:16:29+00:00

Ja, alle Sanders puzzelboeken zijn hier te bestellen.

Ik heb een opmerking over een puzzel of puzzelboek. Hoe kan ik dit doorgeven? 2018-01-22T15:25:48+00:00

Opmerkingen en suggesties kun je doorgeven via het e-mailadres hugo@sandersgroep.nl. We nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.

Ik heb een klacht. Waar kan ik die doorgeven? 2016-02-18T10:20:19+00:00

Klachten kun je doorgeven via info@sandersgroep.nl. We nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.

Aan wie kan ik een fout doorgeven die ik gevonden heb in een van jullie puzzelboeken? 2018-01-22T15:28:14+00:00

Natuurlijk doen wij ons uiterste best om onze puzzelboekjes foutloos te laten verschijnen. Mocht je onverhoopt toch een fout ontdekken, dan kun je een mail sturen naar hugo@sandersgroep.nl. We nemen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling.

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor een bestelling? 2018-01-04T07:53:16+00:00

De verzendkosten voor een bestelling binnen Nederland bedragen maximaal € 2,07.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen? 2018-01-04T12:17:21+00:00

In onze webwinkel kun je op de volgende manieren betalen:

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bancontact
  • Sofort Banking
Ik heb een prijs gewonnen, maar deze nog niet ontvangen. 2016-02-18T10:20:43+00:00

Onze prijzen worden altijd zo snel mogelijk verstuurd, in elk geval binnen vier weken. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er bij het versturen van een prijs vertraging is opgelopen. Heb je hierover een vraag, dan kun je deze mailen naar info@sandersgroep.nl, of bel naar 0578-572163.

Hoeveel korting krijg ik als ik een abonnement neem? 2016-02-18T10:20:54+00:00

Het eerste jaar krijg je een korting van 25% op de winkelprijs, daarna doorlopend 10%.

Op welke boekjes kan ik een abonnement nemen? 2018-01-09T12:29:13+00:00
Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen? 2018-04-03T15:18:39+00:00

Opzeggingen dienen 12 weken voor afloop van de abonnementsperiode in het bezit te zijn van abonnementenland. Opzeggen kan via www.aboland.nl. Ga naar de pagina van het betreffende puzzelboek, klik op ‘overige wijzigingen/vragen doorgeven’ en kies voor ‘abonnement opzeggen’. Vul vervolgens alle gevraagde gegevens in en verstuur de opzegging. Liever per telefoon opzeggen? Bel dan naar 0251-25 79 24 (lokaal tarief).

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven. Hoe kan ik dat doen? 2018-04-03T15:18:17+00:00

Wil je een adreswijziging doorgeven, dan kan dat op www.aboland.nl. Ga naar het betreffende puzzelboek en klik op ‘een adreswijziging doorgeven’. Liever telefonisch een adreswijziging doorgeven? Dat kan via het telefoonnummer 0251-25 79 24 (lokaal tarief). Let op! Een adreswijziging moet minimaal 4 weken voor wijzigingsdatum doorgevoerd worden.

Hoe kan ik mij opgeven voor een abonnement? 2016-02-18T10:21:22+00:00

Op www.bladenbox.nl kun je een abonnement afsluiten op een Sanders puzzelboek. Vul in het zoekscherm de naam of een gedeelte van de naam van het puzzelboek van jouw keuze in. Klik op de naam van de titel om op de pagina van dat puzzelboek te komen. Klik dan op ‘bestellen’ en kies de aanbieding van jouw keuze. Klik daarna op ‘bestel’. Vul al je gegevens in en klik op ‘controleer gegevens’. Volg de aanwijzingen op de abonneerpagina voor het invullen van je gegevens en het definitief maken van de bestelling.

Ik woon in het buitenland en wil graag een abonnement op een van jullie puzzelboeken. Kan dat? 2016-02-18T10:21:27+00:00

In principe kan iedereen een abonnement nemen op onze puzzelboekjes. Voor mensen in het buitenland worden echter wel andere tarieven gehanteerd, meer informatie hierover vind je op www.aboland.nl.

Ik heb een abonnement op een Sanders puzzelboek, maar heb het laatste nummer niet ontvangen. Waar kan ik terecht? 2018-04-03T15:19:46+00:00

Voor vragen over je abonnement of de bezorging van een puzzelboek kun je contact opnemen met Abonnementenland in Uitgeest. Het telefoonnummer is 0251-25 79 24 (lokaal tarief).

Hoe zit het met de moeilijkheidsgraad (stippen) voor op de boeken? 2016-02-18T10:21:37+00:00

De moeilijkheidsgraad op onze boeken wordt aangeduid met stippen. Hoe meer stippen, hoe moeilijker de puzzels.

Welke puzzelsoorten zijn er? 2018-01-04T07:54:44+00:00

Een totaaloverzicht van alle Sanders puzzeluitgaven vind je hier.

X